.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
الهامی: ورزشگاه ساری بدترین زمین است/ بخشش قرارداد برای بازسازی وطنی
سرمربی تیم نساجی مازندران با وجود کسب پیروزی ۲ برصفر تیمش برابر تیم پدیده مشهد، گفت: ورزشگاه شهدای ساری یکی ازبدترین ورزشگاه‌های فوتبال در بیست ویک دوره از تاریخ لیگ برتر است.

 به گزارش شمال نیوز، ساکت الهامی شامگاه یکشنبه پس از پیروزی ۲ برصفر تیمش نساجی مازندران برابر میهمانش پدیده مشهد درجمع خبرنگاران افزود: واقعاً در زمین ورزشگاه شهدای ساری اصلاً نمی‌شود راجب کیفیت فنی بازی صحبت کرد چه برسد به اینکه از نکات تاکتیکی و روشی که بازی کردیم و پیروزی شدیم، حرف بزنم.

وی افزود: به هواداران تیم نساجی تبریک می گویم، ولی از آنها معذرت خواهی می‌کنم که این کیفیت فوتبال نساجی نیست و شرمنده همه آنها شدم.

وی اضافه کرد: مردم مازندران وطرفداران فوتبال در شمال ایران که دلشان برای موفقیت تیم نساجی می تپد، می دانم که این نوع فوتبالی که درچند هفته اخیر در ورزشگاه شهدای ساری ارائه می‌کنیم، باب میل من وحتی آنها نیست.

الهامی با بیان اینکه حاضرم قراردادم را برای بازسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر ببخشم خواستار توجه مسئولان امر برای تسریع در تکمیل این پروژه شد.

وی اضافه کرد،: مسئولان استان، از رنگرز مدیرکل ورزش وجوانان مازندران باید همت کنند تا این زمین از این وضعیت بد وبی کیفیت در بیاید.

نساجی هویت وسفره مردم مازندران است

سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه باشگاه نساجی هویت و سفره رزق و روزی برای مردم این استان است، گفت، باید تلاش مضاعف و ویژه ای را اکنون همه استان داشته باشند تا این زمین را درست کنیم زیرا این بدترین زمین در تاریخ بیست ویک دوره لیگ برتر فوتبال ایران تا به الان بوده است.

الهامی افزود: در صحبت‌های قبلی هم گفتم، که اگر ببریم روی اتفاق واگر ببازیم هم روی اتفاق فوتبالی هست، واقعاً بازی کردن در این نوع زمین‌های بی کیفیت، خسته نباشید مضاعف هم به بازیکنان وگروه داوری دارد.

وی اضافه کرد: بازی دراین زمین جنگ و فیزیک است و باید بسیاری بازی سختی را نمایش دهید و مقاوم باشید تا مصدومیت به سراغت نیاید.

می‌توانستیم صاحب پنالتی شویم

سرمربی تیم نساجی مازندران ادامه داد: روی بد دیگر این زمین بی کیفیت، روی خوش نشان ندادن داور مسابقه به صحنه‌ای که در نیمه نخست مسابقه باعث سرنگونی بازیکن ما در محوطه تیم پدیده شده بود وخطایی که صد درصد پنالتی بوده است و متأسفانه داور با بی تفاوتی ازکنار آن گذشت.

وی افزود: البته تیم داوری می‌توانست دراین صحنه تصمیم بهتری بگیرد، اما درمجموع قضاوت خوبی از تیم داوری شاهد بودیم.

پدیده به روزهای خوبش برمی گردد

سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: از زمانی که اکبر میثاقیان به تیم پدیده آمده، شرایط این تیم به کلی تغییر کرده و روند رو به رشد دراین تیم کاملاً مشهود بوده است.

الهامی گفت، حداقل سه بازی گذشته تیم پدیده تا به این بازی را مشاهده کرده باشیم، به حرف‌های من خواهید رسید و من امیدوارم که تیم پدیده با حضور آقای میثاقیان به روزهای خوب خودش درآینده برگردد.

قراردادم را برای بازسازی وطنی می بخشم

سرمربی تیم نساجی مازندران دربخش پایانی این نشست خبری، با بیان اینکه من نساجی را قلبا دوست دارم و برای موفقیت این تیم صادقانه ماندم، گفت، همین الان هم راضی هستم که حداقل بخشی از قرارداد خودم را برای تسریع دربازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به باشگاه نساجی ببخشم تا این کار انجام شود.

وی یادآورشد: درحال حاضر همه دل خوشی مردم مازندران نساجی و موفقیت این تیم درلیگ برتر شده است وخواهش می‌کنم که برای دل خوشی حداقلی این مردم دراین شرایط سخت اقتصادی کشور، کمی هم به حال تیم نساجی وبازسازی ورزشگاه شهدای ساری وشهید وطنی باشید.

تیم نساجی مازندران درچارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصریکشنبه در ورزشگاه شهدای ساری میزبان تیم پدیده مشهد بود ودرپایان میهمان انتهای جدولی خود را با نتیجه ۲ برصفر با شکست بدرقه کرد./مهر

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.